ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Radca prawny

Akapit nr 1 - brak tytułu

Radca prawny
Kancelaria Prawa Prywatnego i Gospodarczego „TOGATUS” - Mec. Sławomir Trojanowski
 
Telefon:                               87 421 10 60
Fax. :                                   87 421 10 07
Pokój:                                 11 
E-mail:                               
 
Zadania:
  1. udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowanie obowiązujących przepisów prawnych w zakresie bieżącej działalności urzędu, w szczególności w zakresie prawa administracyjnego, cywilnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, finansów publicznych, procedury administracyjnej,
  2. sporządzanie opinii prawnych,
  3. opiniowanie pod względem prawnym i redakcyjnym projektów uchwał, umów, aneksów, pism i projektów innych dokumentów oraz ich sporządzanie na zlecenie osób uprawnionych,
  4. doradztwo merytoryczne w opracowywaniu zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji itp. w szczególności w związku ze zmieniającymi się przepisami prawa mającymi wpływ na funkcjonowanie gminy,
  5. uczestnictwo lub reprezentacja gminy w negocjacjach prowadzonych z podmiotami/osobami trzecimi,
  6. sporządzanie pism kierowanych do sądów i organów administracji,
  7. reprezentowanie gminy w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych,
  8. kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego w uzgodnieniu i pod nadzorem gminy,
  9. doradztwo prawne w zakresie wykonywania przez gminę jego praw i obowiązków lub praw i obowiązków związanych z członkostwem lub udziałem w osobach prawnych lub innych jednostkach organizacyjnych działających na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
  10. podejmowanie wszelkich wymaganych prawem czynności, niezbędnych do skutecznej ochrony interesów gminy,
  11. doradztwo prawne w zakresie prowadzonych przez gminę inwestycji i remontów w szczególności w zakresie prawa budowlanego,
  12. obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym doradztwo i ekspertyzy w ramach prac komisji przetargowych,
  13. obsługa prawna projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków  Unii Europejskiej oraz innych funduszy i dotacji,
  14. realizacja innych czynności wykonywanych na zlecenie gminy, dotyczących działalności jednostek organizacyjnych gminy, mieszkańców gminy,
  15. obsługi prawnej rady gminy i jej komisji, sesji Rady Gminy,
  16. reprezentowanie gminy i jej organów przed organami orzekającymi.
  17. udzielanie informacji o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności jednostki,  uchybieniach w jej działalności w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień,
  18. uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest nawiązanie zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego.
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Miłki
Osoba, która wytworzyła informację: SC Data wytworzenia informacji: 2016-01-04
Osoba, która odpowiada za treść: SC Data wprowadzenia do BIP 2016-01-04 13:59:02
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2016-01-04 13:59:05
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2016-02-12 08:08:16
Artykuł był wyświetlony: 1110 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

GMINA MIŁKI
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu